Analýza Ziskovosti

Naše Služby

Vypracovanie prepočetu zisku

Po prieskume trhu je veľmi dôležitým krokom vytvorenie odhadovaného prepočtu zisku. Do našej kalkulácie zarátame odhadovanú cenu za dopravu, poplatky amazonu a približné náklady na reklamu. Po odčítaní všetkých týchto nákladov budeme vedieť určiť maximálnu cenu, za akú musíte tovar nakúpiť od dodávateľa, aby ste boli pri predaji profitabilní.

Presnosť

Všetky poplatky spojené s predajom dôkladne overíme

Editovateľnosť

Dáta si viete veľmi jednoducho upraviť podľa potreby

Risk Manažment

Pomocou výpočtu zisku viete určiť či je produkt profitabilný alebo nie

Plánovanie

Výpočet zisku by mal slúžiť hlavne na dlhodobé plánovanie Vašich finančných cieľov

Ako u nás prebieha analýza ziskovosti?

Na úvod budeme od Vás potrebovať vstupné dáta k danému produktu aby sme vedeli správne určiť ziskovosť produktu. 

V priebehu spracovávania samotnej analýzi ziskovosti s Vami ostávame v kontakte.

Odovzdávame Vám finálnu analýzu ziskovosti a vysvetlíme Vám všetky detaily.

Dolaďovanie detailov a prípadná úprava analýzy podľa Vašich potrieb.

Naše spolupráce

Čo o nás povedali klienti

Pavol a Peter Amazon FBA

"Tomášov prístup pri našich spoločných konzultáciách bol veľmi profesionálny a zároveň kamarátsky. Počas našich Skype hovorov sme vždy dostali odpoveď na konkrétne kroky na našej ceste k Amazon biznisu. Ďakujeme za všetky spoločné konzultácie a teším sa na ďalšiu spoluprácu."​

Andrej Veľkoobchod - Amazon.de

"Amazon je plný nástrah a Tomáš nám pomohol ich prekonať s ľahkosťou! Bez jeho poradenstva by to bolo veľmi náročné a trvalo by to oveľa dlhšie..."

Roman Jurkovič OBUOY - Life jacket for your drone

"Ďakujeme za perfektne zvládnutý listing a pomoc pri naštartovaní predaja nášho produktu na Amazone."

Dajte si vypracovať analýzu ziskovosti

Neurobte chybu akú robia predajci na Amazone pravidelne – nevypočítajú si zisk ešte pred samotným predajom.

Výpočet zisku ešte pred rozhodnutím sa o predaji určitého produktu je nutnosť aj pre skúsených predajcov. Jednoducho to musí dávať zmysel aby ste s daným produktom na Amazone uspeli.